فروشگاه پرشین گرافیک
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن علمی حسابداری دانشگاه پیام نور داراب
  • مسئول انجمن (جلال دماوند) ( پنج شنبه 86/10/13 :: ساعت 8:50 عصر)
    شاید عجیب باشه که بعد از ? هفته که از همایش حسابداری می گذرد حالا می خواهیم یک گزارش ازاین همایش ارائه کنیم:

    این همایش در روز چهارشنبه ?? آذر طبق برنامه قبلی با کمی تاخیر ساعت ?:?? برگزار شد. تعداد زیادی از دانشجویان (حدوداْ ???نفر) رشته حسابداری و تعدادی هم بصورت آزاد در این همایش حضور پیدا کردند. در ابتدای برنامه آیاتی چند از قرآن تلاوت شد سپس جناب آقای جعفر تمدن (استاد رشته حسابداری) به منظور تشریح عملکرد اساتید جهت آماده سازی دانشجویان برای این همایش و تشکر از جناب آقای دکتر مدرس سخنرانی نمودند. در قسمت بعدی بخش اول سخنرانی دکتر مدرس برگزار شد که چکیده ای از آن را در یادداشت بعدی(در اولین فرصت)در وبلاگ قرار می دهیم. در بخش بعدی سوالات دانشجویان مطرح گردید و جناب آقای دکتر مدرس نیز ضمن پاسخ به این سوالات در مورد آزمون کارشناسی ارشد به سخنرانی پرداختند. و در پایان نیز به رسم سپاس لوحی یادبود به دکتر مدرس اهدا شد. همچنین گفتنی است که از دانشجوی برتر رشته حسابداری سرکار خانم خوشحال نیز تقدیر بعمل آمد.

    شایان ذکر است که در این جلسه کارکنان شرکت سیمان و بیمه تامین اجتماعی نیز حضور داشتند که جا دارد همین جا از حاضران در همایش تشکر نماییم.

    در پایان گلایه هایی نیز هست که دانستن آن خالی از لطف نیست:

    در این همایش که با زحمات اعضای انجمن حسابداری دانشگاه پیام نور برگزار شد از سرپرست دانشگاه - مسئول امور فرهنگی-مسئول امور مالی و اداری- مسئول بخش آموزش - کارشناس رشته حسابداری- حسابدار دانشگاه و . . . دعوت بعمل آمد که هیچ یک از آنها در این همایش حضور نداشتند.(به چه دلیل؟ خدا عالمه ... حتماْ کارداشتن دیگه...) از این که بگذریم نمی دانم همه جا همین طور است یا فقط مخصوص دارابه ؟ هزینه های برگزاری همایش بالغ بر ???هزار تومان بود که دانشگاه ??? هزار تومان آن را به طریق مختلف پرداخت کردو اعلام کرد که ??? هزار تومان دیگر را دانشجویان خود از جیب مبارکشان هزینه کنند و متعاقباْ از دانشگاه دریافت کنند اما تا کنون که در خدمتتان هستیم هنوز پرداخت نگردیده ؟ آیا این یعنی حمایت از دانشجو در برنامه های علمی . . . بعد می گویند که چرا دانشجویان فعالیتی نمی کنند ؟!!!! این فقط مشکلات همایش بود نه کل مشکلات دانشگاه.....





    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    سال 87
    تاریخ و نحوه ثبت‌نام از داوطلبان آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی
    [عناوین آرشیوشده]